Güncellemeler
5 ay
ya da yatarken elektirikli battaniye kullanıp normal arketelik soba mi kullanmak daha mantıklı bebeklerim var o yüzden soruyorum
Cevap
10Cevap
yağlı elektrikli radyatör onlar çok etkiler faturayı
Elektrikli battaniye falan kullanma. Kullandığın ısıtıcı kaç watt
1000 walt saat de 1 kw yakar
Üstündeki küçük yazıları chatgpt ye at söyler
Evet pahalı bayağı fatura gelir sarılacak kimse yok mu peki
Bsya harcar kilima al
Üstünde yazar
ısıtıcılar asıl sorun
Yüzde 25 fazla gelir
Etkileyebilir tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım şimdi şöyle anlatayım, ben de kışın zaman zaman radyatörlü ısıtıcı kullanıyorum, tecrübeden söyleyeyim.
Güçleri genelde 1500–2500 Watt oluyor. Uzun süre, özellikle yüksek kademede çalışırsa faturaya ciddi etki ediyor. Tüm evi onunla ısıtmaya kalkarsan ay sonu faturada farkı net görürsün.
Ama tek oda için, ara ara, orta kademede kullanırsan elektrik sobası ve fanlı ısıtıcıya göre biraz daha verimli ve daha dengeli ısıtıyor. Yine de “ucuz ısınma” yöntemi değil maalesef.