Instagramdan tanıştığım çocuk birden soğudu sonra ‘gittin sandım🥺’ yazdı, ne yapmaya çalışıyor sizce?

Bir kullanıcı instagramdan bana yazmaya başladı. Sapık değil, başta öyle sandığım için pek umursamadım ama sonra merak edip sohbet etmeyi denedim. Bir yerden sonra o kadar iyi anlaşmaya başladık ki, ikimizde birbirimize iyi gelecek kadar yakın arkadaş olduk. Ancak son zamanlarda yazdığım mesajlara 6 saatte bir cevap vermeye başladı. Hatta bazen günler sonra yazıyor. Ben sohbet açmak istedikçe kendini geri çekmeye başladı. Bende merak edip tüm sohbetlerimizi gözden geçirdim. Kalbini kıracak veya zoruna gidecek herhangi bir şey yazmamışım. Bende kafamı çok karıştırıyor diye hesabı dondurdum. 3-4 gün sonra açmam gerekti. İzleyeceğim film kesitlerini kaydetmiştim. Ona bakmak için açtım hesabı. 1 hafta sonra yine donduracaktım ama ertesi sabah "Gittin sandım🥺" diye bir mesaj attı. Ne yapmaya çalışıyor anlayabilmiş değilim. Bazen bir tanıdığımın beni işlettiğini düşünmeye başlıyorum ama bir yanım buna inanmak istemiyor.

Instagramdan tanıştığım çocuk birden soğudu sonra ‘gittin sandım🥺’ yazdı, ne yapmaya çalışıyor sizce?
Cevapla