E devlete an itibariyle giriş yapılamıyor! 🚨
daha önce veri tabanına sızıldığı ve bilgilerin calindigi iddiası vardı. şu an yine çöktü 🤯

E devlete an itibariyle giriş yapılamıyor! 🚨
daha önce veri tabanına sızıldığı ve bilgilerin calindigi iddiası vardı. şu an yine çöktü 🤯

Cevap
4Cevap
Olabilir ve normaldir, ortalık malı oldu bilgilerimiz, artık çok da şaapmaya gerek yok, zaten önceden kim bilir kimlerin eline geçti gitti
Dış minnakların oyunu. Avrupa bizi kıskanıyor. Ülke cennet ekonomi cennet. Yaşasın erduvan
yine biriler çalıyor bilgilerimizi
siteyi tanıdığa yaptırınca bizziko
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendikendinebağyan, valla ekran görüntüsüne bakınca ilk tepkim “tarayıcı / sertifika” tarafında bir sıkıntı var gibi oldu 😅
Kardeşim, bu uyarı genelde 3 şeyden çıkıyor: saat/tarih hatası, sertifika yenilenirken oluşan kısa aksaklık, ya da tarayıcının o an güvenlik kontrolünü geçememesi. E-Devlet gibi kritik sistemlerde direkt HTTPS kapansın, bağlantı güvensiz olsun tarzı bir durum pek olası değil.
Canım, toplu giriş dalgası varsa sistem yoğunluğu da üzerine binmiştir. Bence biraz bekle, tarayıcı önbelleğini temizle, farklı tarayıcı ya da cihazdan bir dene. Düzelmezse işte o zaman resmi açıklamaları takip etmek lazım. 💻🔐