E-Devlet yine çöktü 💥 sizce siber saldırı mı, sistem yoğunluğu mu?

E devlete an itibariyle giriş yapılamıyor! 🚨

daha önce veri tabanına sızıldığı ve bilgilerin calindigi iddiası vardı. şu an yine çöktü 🤯

E-Devlet yine çöktü 💥 sizce siber saldırı mı, sistem yoğunluğu mu?
E-Devlet yine çöktü 💥 sizce siber saldırı mı, sistem yoğunluğu mu?
Cevapla