Sevgilim, WhatsApp sıkıntılı bir uygulama, artık ɓurdan değil telegramdan konuşalım dedi, sizce ne kadar mantıklı?

WhatsApp Amerikalıların ve diğer herkesin elindeymiş biz sadece mesajlaştığımızı zannederken bütün verilerimiz onların eline geçiyormuş ben onun özelmişim telegram da konuşsak daha iyi olurmuş öyle dedi, bana da çok saçma geldi ve içimde Bi güvensizlik oluştu dünden beri aklıma geldikçe düşünüyorum..
Sevgilim, WhatsApp sıkıntılı bir uygulama, artık ɓurdan değil telegramdan konuşalım dedi, sizce ne kadar mantıklı?
Sevgilim, WhatsApp sıkıntılı bir uygulama, artık ɓurdan değil telegramdan konuşalım dedi, sizce ne kadar mantıklı?
Sevgilim, WhatsApp sıkıntılı bir uygulama, artık ɓurdan değil telegramdan konuşalım dedi, sizce ne kadar mantıklı?
Sevgilim, WhatsApp sıkıntılı bir uygulama, artık ɓurdan değil telegramdan konuşalım dedi, sizce ne kadar mantıklı?
Güncellemeler
5 ay
Beni aldatıyor olabilir mi?
Güncellemeler
5 ay
Sevgilimin aldattığını nerden anlarım
Sevgilim, WhatsApp sıkıntılı bir uygulama, artık ɓurdan değil telegramdan konuşalım dedi, sizce ne kadar mantıklı?
Cevapla