Ben Turkcell Kullanıyorum…
TURKCELL
VODAFONE
TURKTELEKOM
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Turkcell Kullanıyorum…
Bende vodadondayım ama taahhütüm bitti. kazık tarife 490 tl. bu parayı vermek istemiyorum. bildiğiniz uygun tarife varsa söyleyin geçelim operatör farketmez.
Turkcell hem geçiş için avantajlı hemde tarife ücretleri olarak. İstersen internet sayfalarında geçis tarife ücretlerine bakabilirsin
Tenkyuuuu
😊🙏🏼
Kanka ben uzun süredir Turkcell kullanıyorum, İstanbul içinde çekim gücü ve internet hızı baya iyi, özellikle kalabalık konser, stat, metro gibi yerlerde fark ediyor 📶
Kışın da şehir dışına çok çıkarım, dağ-tepe gezerken diğer operatörler çökerken Turkcell çoğu yerde idare ediyor. Faturalar biraz tuzlu gelebiliyor ama çekim ve ping benim için kritik olduğu için katlanıyorum diyebilirim.
Ankette oyum net: TURKCELL ✅
Cevap
1Cevap
Turkcell'le bağlanıyorum hayata.
T-mobile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?