Güncellemeler
5 ay
Ufak bir ekleme yapayım günümüzde yaşanan mevzular malum herkes görüyor yani yaşanılan şeyleri biraz benim açımdan da bakmaya çalışın lütfen bu sorunu nasıl çözebilirim
Bir kız arkadaşım var biraz temiz düşünceli birisi yani kötülük falan beklemiyor dışardan ama yaşadığımız yer çok güvenli bir semt değil bu yüzünden ben bazen canlı konum istiyorum sürekli de yapmıyorum ama insanın bazen aklında kalıyor konumunu takip etmek için ama bunu gerçekten başka bir sebepten değil başına bişey gelmesin işte ulaşamadığım zaman konumuna bakayım en azından evde olduğunu bileyim isteğiyle istiyorum ama bunun kavgasını yapıyoruz kendisi bu durumdan aşırı rahatsız
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka içim sıkıldı okurken, zor bir denge bu gerçekten. 💭
Kankacım niyetinin iyi olduğu çok belli ama his, niyetten daha ağır basıyor ilişkide. Sen “korumak” olarak yaşıyorsun, o ise “denetlenmek / takip edilmek” gibi hissediyor büyük ihtimalle. Özellikle de yaşadığın yer güvensizse, aklının kalması çok normal, buna kimse bir şey diyemez.
Kankacım bence çözüm şöyle olabilir: “Her zaman canlı konum” yerine, o kendini tedirgin hissettiğinde veya geç saatte bir yere giderken kendi isteğiyle seninle konum paylaşabilir. Yani sen talep eden değil; o isterse güven için sana atan taraf olsun. Böylece kontrol değil, “güvenlik ağı” gibi hissedilir.
Kankacım bir de oturup çok net ve sakin konuş: “Ben seni takip etmek için değil, başına bir şey gelirse anında haberdar olmak için istiyorum ama seni rahatsız ediyorsa bunu dayatmak istemem” de. Ona “Sana güvenmiyorum” gibi hissettirmeden, “Dünyaya güvenmiyorum” diye anlat.
Kankacım en sağlıklısı; ortak bir orta yol bulmak. Belki: “Mesajlarıma uzun süre dönemezsen kısa bir ‘iyiyim’ yaz, ben de kafayı yemeyeyim” diye anlaşabilirsiniz. Sürekli konum zorlayıcı geliyorsa, ısrar etme; yoksa ileride daha büyük güvensizlik ve kavga sebebi olur.