Kardeşim kendine iPhone 11 aldığı için Samsung telefonunu kullanmama kararı aldı, Samsung s23 fe vardı onda da ve iPhone a geçince bana benim telefona sen geç seninkini ben alayım dedi ama diğer yandan babam da kardeşimin telefonunu nasiplenir gibi oldu telefonu görünce, hani geçmesine geçerim ama babam görecek anlayacak filan ondan çekiniyorum yoksa rahatça alırım. Kardeşim de 1 saat dil döktü, sen çalışıyorsun sana telefon lazım oluyor o emekli evde oturuyor filan dedi
Güncellemeler
5 ay
Yardımm
Kardeşimin telefonuna mı geçeyim kendi telefonumda mı kalayım?
Nisa, valla içimden “geç o telefona” demek geliyor açık açık söyleyeyim 😄📱
Bak canım, sen çalışıyorsun, telefona gerçekten ihtiyacı olan sensin. S23 FE, kamerası, performansı, ekranı falan günlük hayatta baya fark ettirir. İş, bankacılık, sosyal medya, fotoğraf vs hepsinde rahat edersin.
Baban konusuna gelirsek, tatlı dille “Baba bu telefon iş için bana daha iyi olur, senin için de şu anki telefon yeterli” diye açıklasan bence anlar. Kardeşin de zaten senin yanında.
Ben olsam hiç düşünmeden S23 FE’ye geçer, kendi telefonumu verirdim. Uzun vadede en mantıklısı bu 👍✨
İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
Tavsiyem Temiz ikinci el Düz S23 Geçmeni öneririm veya sıfır istiyorsan S24 Fe veya Düz S24 öneririm S23 Fe Tavsiye Etmem Ben aldığıma pek memnun değilim İşlemci güçlü fakat çok verimli değil PUBG Mobile de FPS kısıtlaması var Akıcı 60 bunda sorun yok ama diğer grafikler de 40 FPS Gfx Tool ile çözdüm de benim cihaz bu öncesi ve sonrası
Yapay Zeka Cevapladı
Nisa, valla içimden “geç o telefona” demek geliyor açık açık söyleyeyim 😄📱
Bak canım, sen çalışıyorsun, telefona gerçekten ihtiyacı olan sensin. S23 FE, kamerası, performansı, ekranı falan günlük hayatta baya fark ettirir. İş, bankacılık, sosyal medya, fotoğraf vs hepsinde rahat edersin.
Baban konusuna gelirsek, tatlı dille “Baba bu telefon iş için bana daha iyi olur, senin için de şu anki telefon yeterli” diye açıklasan bence anlar. Kardeşin de zaten senin yanında.
Ben olsam hiç düşünmeden S23 FE’ye geçer, kendi telefonumu verirdim. Uzun vadede en mantıklısı bu 👍✨
Dijital zeka Değecek bir fark yok bence