Telefonum kardeşimde olucak yazma diyo sizce beni aldatıyor mu?

Akşamlar bana yazma telefonum kardeşimde oluyo diyo. Sizce beni uyutuyor mu?
sadece işte olduğum zamanlar yaz diyo
Telefonum kardeşimde olucak yazma diyo sizce beni aldatıyor mu?
Cevapla