Yemin ediyo kardeşimdi senle konuşan diye. Ama içimde hala şüphe var. Mesela bugünde söyledi ev günüm yazma bana telefon kardeşimde olucak diye. İş günü yazarsın yazdı
Yok bilmiyor.7 yaş küçüğüm ondan. 26 benim. O 33. Belki bu yüzden anlatmıyor. 1-5 günler yaz ara diyo. Ama eve gittiğimde yani işten çıkarken 6 dan sonra arama yazma diyo. Bende kuşkulanıyorum acaba bi yere mi gidiyor diye
Cümbür cemaat yaşıyorlar. Kardeşimde oluyo sürekli telefon diyo. Bende hayatında biri var beni kandırıyosun dedim. Yemin ediyor yok diye. Sen aradığında aniden telefon kardeşimdeydi. Yazma arama diyemedim sana diyo. Aniden almıştı diyo
Kardeşi 22 yaşında) ara sıra alıyo telefonumu diyo. Bide cümbür cemaat yaşıyorlar. Geçen mesaj yazdığımda kardeşi görmüş sinirlenmiş engellemişti. Ben farklı numaradan Aradım açtı. Bir erkek çıktı. Kimsin sen dedim kardeşi dedi. Ama ben tam olarak kardeşi olduğuna inanmıyorum telefonda konuşan kişinin. Kızda diyo ki, kardeşim olmasa sevgilim olsa telefonu açtığında ben onun sevgilisiyim sen kimsin derdi dimi diyo.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aldattığını sanmıyorum aile ortamı müsait değil demekki konuşmak için
Cümbür cemaat yaşıyorlar
Olabilir ya bunu sorun etmemelisin
Aklıma her şey geliyo çok kıskanç biriyim
Kıskanç olabilirsin ama bu durum sana ve ilişkinize zarar verir sen sevgiline güvenmeye çalış
Yemin ediyo kardeşimdi senle konuşan diye.
Ama içimde hala şüphe var. Mesela bugünde söyledi ev günüm yazma bana telefon kardeşimde olucak diye. İş günü yazarsın yazdı
Ailesi bilmiyormu sevgilisi olduğunu
Yok bilmiyor.7 yaş küçüğüm ondan. 26 benim. O 33. Belki bu yüzden anlatmıyor. 1-5 günler yaz ara diyo. Ama eve gittiğimde yani işten çıkarken 6 dan sonra arama yazma diyo. Bende kuşkulanıyorum acaba bi yere mi gidiyor diye
Sizin durumunuz biraz farklıymış o yüzden bişey diyemiyorum 😐
Zeki birisin ama çok mu aşıksın anlamadım.
İpler de sende değil.
Çok aşığım ama güven konusunda endişelerim var
Aradım erkek çıktı sen kimsin sordum kardeşiyim dedi.
Sevgilisi olsa neden kardeşiyim desin ki
Bu konuda değil.
Neden telefonu kardeşine veriyor
Cümbür cemaat yaşıyorlar. Kardeşimde oluyo sürekli telefon diyo. Bende hayatında biri var beni kandırıyosun dedim. Yemin ediyor yok diye. Sen aradığında aniden telefon kardeşimdeydi. Yazma arama diyemedim sana diyo. Aniden almıştı diyo
Telefonu açan kişi sevgilim olsa ben onun sahibiyim sen kimsin derdi dimi? Diyo. Azcık mantıklı ol diyo. Bilmiyorum ya kafam karışık.
Bunu her akşam mı diyor?
Evet
Akşamlar eve gittiğimde yazma diyo. İşte olduğum zamanlar yaz diyo
Kardeşine evlerinde bilgisayar ya da tabletleri yok mu? Onu versinler.
Kardeşi 22 yaşında) ara sıra alıyo telefonumu diyo. Bide cümbür cemaat yaşıyorlar. Geçen mesaj yazdığımda kardeşi görmüş sinirlenmiş engellemişti. Ben farklı numaradan Aradım açtı. Bir erkek çıktı. Kimsin sen dedim kardeşi dedi. Ama ben tam olarak kardeşi olduğuna inanmıyorum telefonda konuşan kişinin. Kızda diyo ki, kardeşim olmasa sevgilim olsa telefonu açtığında ben onun sevgilisiyim sen kimsin derdi dimi diyo.
evet
Nerden anladın?
Ben aradığımda erkek açtı sordum sen kimsin diye kardeşiyim dedi
çünkü ben aradığımda kız çıktı
Anlamadım
Ama sevgilisi olsa neden kardeşiyim desin ki
bilmiyorum