Şu sorunu internette bulamıyorum diyen var mı, hiç çözüm bulan oldu mu?

Güncellemeler
5 ay
Sorun şu ki ben 1 sene önce kadar jiletle ayak kıllarımı alırdım ve alırken ayağımı yaralamıştım onun izleri hala ayak parmaklarımdan geçmedi ve beyaz beyaz duruyor ayağım çok çirkin görünüyor ne yapmam gerek bu durumu yaşan oldu mu estetik bir müdahalesi var mı?
Şu sorunu internette bulamıyorum diyen var mı, hiç çözüm bulan oldu mu?
Cevapla