Eski sevgilime anlık bir dürtüyle yazdım, sizce çok mu hata yaptım 🥲?

Eski erkek arkadaşımı ara ara düşünüyordum ondan sonra kimseyi hayatıma almadım bu gece profil görüntülemelerim arasında onu da gördüm normalde çok kırgın ve peşinde koşmuş gibi olmiyim diye yazmazdım ama bi anlık screenshot attım ve sanırım birileri özlemiş dimi ahahha yazdım dalga geçerek bakmadı hala yarım saat geçti ya uyuyor ya da okundu bilgisi kapalı yazdığıma pişman oldum biraz neden ben yazıyorum dedim içimden sizce yanlış mı yaptım

Eski sevgilime anlık bir dürtüyle yazdım, sizce çok mu hata yaptım 🥲?
Cevapla