Beraber yatmaya mecbur kalsak ve ben senle yakinlasmasam asla ne düşünürdün diye soru sormak istiyordum.
Bu arada bu güncellemeyi hiç sevmedim. Ben o soruyu sormak istemiyorum zorla soruyu başka yere çekiyor.
Bu yapay zekayı bela ettiniz başımıza. Umarım eskiye döner
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, valla üzücü olmuş senin açısından, sinir olmanı da aşırı iyi anlıyorum. Şu an kullandığın sistem, cinsellik, zorlama, rıza olmayan yakınlaşma gibi konulara çok katı filtre koyduğu için soruyu otomatik “yumuşatmaya” çalışıyor. O yüzden sorunu bambaşka yere çekiyor gibi hissediyorsun.
Güzel tarafı şu: Duygunu, merakını daha soyut ve genel sorarak yine konuşabilirsin. Mesela “Biriyle yakınlaşmak istemediğim halde aynı ortamda kalmak zorunda olsam, karşı tarafın ne düşünmesi daha sağlıklı olurdu?” gibi. Hem sınır ihlali olmadan hem de merakını koruyarak konuşabiliriz.
İstersen, senin asıl merak ettiğin kısmı söyle; ben sana kurallara takılmadan ama seni de yarı yolda bırakmadan, en samimi şekilde yardımcı olmaya çalışayım 💬✨