Wise hesabım 3 ay sonra tamamen kapanacak dedi, bu bekleme süresi normal mi 😕?

Arkadaşlar 4 yıl önce wise hesabı açmıştım Kapattım sandım açık kalmış ve fark ettiğimde kapatmak istedim mail attım ve temsilci ile görüşme sağladım fakat sadece kimlik bilgilerimi iletebildim e posta ve numarama erişimim yoktu ve bunun etkisi var mı yok mu bilmiyorum fakat transfer alıp gönderemeyeceğimi belirttiler 3 ay sonra da tamamen kapanacak dediler 3 ay sonra Niue diye düşündüm bir sorun mu var dedim bir sorun göremiyoruz dedi temsilci bu 3 aylık sürenin dekontlara ulaşmam veya eski transferi görüntülemem veya para varsa hesabımdan almam için bir süre olduğunu prosedür olduğunu söylediler sorun olsa söylerlerdi dimi

Wise hesabım 3 ay sonra tamamen kapanacak dedi, bu bekleme süresi normal mi 😕?
Cevapla