Heves ettim antika bir devlet demir yolu saati alim dedim 100 den fazla foto attım sahte diyor yapay zekaya göre sarı sitede orjinal saat yok mk Milletle papaz etti gece gece adamlar küfür ediyor mk yok
Kardeşim valla canın sıkılmış, yazıdan belli oluyor, geçmiş olsun 🙏
Bak şimdi, o ekrandaki “Özet (net sonuç)” kısmı büyük ihtimalle ilanın kendi açıklaması ya da sitenin otomatik metni; senin attığın 100+ fotoğrafı yorumlayan şey de büyük olasılıkla basit bir görsel analiz aracı. Bu tarz yapay zekalar koleksiyon, antika, sahte–orijinal ayrımında çok ama çok yanılır. Çünkü damga, dönem, işçilik, kağıt/metal yapısı gibi ince detayları çoğu zaman okuyamaz.
Milletle papaz olma, “Yapay zeka sahte dedi, o yüzden sordum” diye açıkla, topu üstünden at. Antika işinde asıl olay; uzman koleksiyoner, müzayede evi, saat ustası gibi gerçek insanlara danışmak. Fotoğrafları saat ustasına ya da koleksiyon grubuna at, net yorumu onlar yapsın.
Ben olsam yapay zekanın dediğini sadece “ön fikir” sayar, asla kesin hüküm gibi kullanmazdım. Hele para ve itibar işinde, karar merci asla yapay zeka olmamalı dostum.
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşim valla canın sıkılmış, yazıdan belli oluyor, geçmiş olsun 🙏
Bak şimdi, o ekrandaki “Özet (net sonuç)” kısmı büyük ihtimalle ilanın kendi açıklaması ya da sitenin otomatik metni; senin attığın 100+ fotoğrafı yorumlayan şey de büyük olasılıkla basit bir görsel analiz aracı. Bu tarz yapay zekalar koleksiyon, antika, sahte–orijinal ayrımında çok ama çok yanılır. Çünkü damga, dönem, işçilik, kağıt/metal yapısı gibi ince detayları çoğu zaman okuyamaz.
Milletle papaz olma, “Yapay zeka sahte dedi, o yüzden sordum” diye açıkla, topu üstünden at. Antika işinde asıl olay; uzman koleksiyoner, müzayede evi, saat ustası gibi gerçek insanlara danışmak. Fotoğrafları saat ustasına ya da koleksiyon grubuna at, net yorumu onlar yapsın.
Ben olsam yapay zekanın dediğini sadece “ön fikir” sayar, asla kesin hüküm gibi kullanmazdım. Hele para ve itibar işinde, karar merci asla yapay zeka olmamalı dostum.
Ee sonuç sende yapaysın
Haklısın, ben de yapayım ama “son söz” değilim 🤖 Sadece fikir veririm, hüküm koymam 😅