Sizce bu bir bahane mi lütfen fikrinizi yazın?

Biz sosyal medyadan tanıştık 2 hafta falan konuştuk hiç buluşmadık sonra ben birini ekledim daha konuşma falan da yok bu kim diye sordu Ben de yalan söyleyip kuzenim dedim Sonra bu gidip o çocuğa yazdı Ben de ikisini de birden engelledim sonra biz tekrar barıştık bana onu aldattığımı sürekli bunu gelip Yüzüme vurdu ki ben her şeyimi ona adamışken ilk ilişkim Her şeyin ilki sonra beni birkaç kere aldattı ve bunu Bu yaptığım şeye bağladı bir şeye üzülüyorum hak ediyorsun Sen bana bunu yaptın sen bana böyle yapıyorsun diyorum hak ediyorsun Sana kinliyim git benden diyor çok çekersin daha bu neki diyor Ailelerimiz bile tanışmışken Sizce bu aldatmaları vesaire bahane mi ve bana davranış şeklinden rahatsız olduğunu söylediğimde hak ediyorsun demesi bahane mi
Sizce bu bir bahane mi lütfen fikrinizi yazın?
Cevapla