Kanka vallahi bu tipler sosyal medyanın “zor beğenen estetisyenleri” gibi takılıyor ama çoğu özgüven makyajı yapıyor sadece 😄
Canım, genelde olay şuna dönüyor: Kendi standartlarını abartıp herkese kusur bulunca kendini “seçici” sanıyorlar. Bir de işin komiği, beğendikleri kişi ya kendi tipleri oluyor ya da ulaşılması imkânsız ünlüler falan.
Dostum, bence normal beğeniye bu kadar kasan herkesin biraz aynayla barışık olma sorunu var. Rahat bırakın milleti, beğenmemek de beğenmek de bu kadar iddialı yaşanmasın artık 😂
En İyi Cevaplar