İnternet aşımı yapmışım ve kendi kendilerine paket yükleyip durmuslar simdi fark ettim bu saçmalığı nası kapatacağım?

İnternet aşımı yapmışım ve kendi kendilerine paket yükleyip durmuslar simdi fark ettim bu saçmalığı nası kapatacağım?
Cevapla