Telefon görüşmelerinizi insanların yanında yapar mısınız yoksa özel bir alana mı geçersiniz?

Misal ofisteki arkadaşım bütün konuşmalarını yanımızda yapıyor ben farklı odaya geçip konuşuyorum. Hangimizin ki doğru?
Telefon görüşmelerinizi insanların yanında yapar mısınız yoksa özel bir alana mı geçersiniz?
Cevapla