Bir halt edip ergen eximi aradım bana düşmanız falan dedi sizceeeeee çok abartmıyor mu?

Kendisi 24 yaşında intörn en son tartıştık ve öyle bitti 1.5 ay sonra arayayım dedim açtı ve düşmanız vs demeye başladı sonra düzelse nasıl olucak gibilerinden konuştu 45 dk konuştuk kapatırken nöbet yerini katını işte benimle konuşmak için koridora çıktığını falan söyledi öyle kapattık istemem yan cebime koy gibi geldi bana ama 2 gündür ne arama nede bir iletişim vs olmadı aramızda bugün telegramdan hikayeme bakmış konuşmalarına ve hareketlerine bakılırsa gerçekten istemiyor gibimi
Bir halt edip ergen eximi aradım bana düşmanız falan dedi sizceeeeee çok abartmıyor mu?
Cevapla