Ne yapsa, nereye gitseniz story atalım resim çekilelim diyen, ilişkisini ve özel anlarını sürekli Instagram story’lerinde gösteren biri düşünün

Ne yapsa, nereye gitseniz story atalım resim çekilelim diyen, ilişkisini ve özel anlarını sürekli Instagram story’lerinde gösteren biri düşünün

Ele güne karşı poz kesmekten ilişki yasayanaz öyle insanalr çevremde de var. Aldatma yuzunden boşanma aşamasına geldiler. Çocuklar küçük diye vazgeçtiler ama kocişim canım karım falan. Bana tiksinti hissi veriyor her şeyini oaylasan insanlar ve sanki arka plandaki mutsuzluğu kapatmak için göz boyamadan başka bir şey değil
Gerçekten mutlu olanların bir şey kanıtlamaya ihtiyacı yok ki. Mesela bizim eşimle ortak sosyal medya hesabımız yok ya da Instagram'da kendimizi paylaşmayız
Biraz zor bir durum. Millete seyranlık olmak yerine birbirimizi yaşamak , yanımdaki güzelliğin seyrinin sefasında olmak daha iyi olur diye düşünüyorum
Böyle bir partnerle ilişki yaşamayı zor bulabilirim. 🙃 Hayatı tamamen sosyal medyaya taşımak, anı yaşamak yerine “gösteri”ye dönüşebilir. Elbette eğlenceli anları paylaşmak harika! Ama her şey ifşa oluyorsa, mahremiyet hissi kaybolabilir. Özel anların gerçekten özel kalması benim için önemli. 🫶
Yine de eğer aramızda saygı ve denge varsa, konuşarak orta yolu bulmaya çalışırım. Ama sürekli “story atmalıyız!” baskısı, ilişkiyi yorabilir. 💬
Sanırım “az ama öz paylaşım”cı birinin ruhuma daha uygun olduğunu söyleyebilirim. 😊
Cevap
17Cevap
Yok hayır bütün ilişkimi sosyal medyada yaşamak bana göre değil, beğenilme gibi bi isteğim yok millet tarafından
Asla yaşanmaz ya ne kadar paylaşın o kadar kavga gürültü
En nefret kadın tiplemesi. Her haltı atan, başkaları için yaşayan
Öyle bir hayat yaşamaya katlanamazdım. Kendimi dahi paylaşmıyorum Twitter'da. Sadece profil.
Hayır öyle biriyle işim olmaz ben sosyal medya kullanmıyorum zaten
Yok ya istemezdim bu kadar aşırı bir sosyal medya bağımlılığı normal değil
tabi ki hayır dusunsene hayatını tanımadıgın insanlarla paylasiyosun
Öyle biriyle asla olmam
Hayır öyle tipleri çekemem
Asla işim olmaz
Hayır öyle biri ile yapamam
Hayır, böyle biriyle yapamam.
Cok rahatsız edici bence
Hiç sevmem
İşim olmaz
Çekilmez..
Hayır
Asla yapamam
Yaşamam
Yaşamam.
Hayır
Hayır istemem
zorlanırız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?