Wi-Fi sorunu yaşıyorum. PC’den bağlanırken ada sıra kopuyor sonra bu ağa bağlanamıyor diyor. Telefondan ise sorunsuz neden böyle?

Wi-Fi sorunu yaşıyorum. PC’den bağlanırken ada sıra kopuyor sonra bu ağa bağlanamıyor diyor. Telefondan ise sorunsuz neden böyle?

Telefondan bağlanınca ağ kopmuyor yalnızca PC’den bağlanınca internet kopuyor. Bir daha da gelmiyor. Birkaç kere modemi ve PC’yi kapayıp açıyorum bazen öyle düzeltiyor. Şu anda da modemi kapatıp açtım bu ağa bağlanılamıyor diyor. Telefonda sıkıntı yok. Evde üç kişi kullanıyoruz

Fotodaki uyarıda hemen kayboluyor tıklayana kadar

Wi-Fi sorunu yaşıyorum. PC’den bağlanırken ada sıra kopuyor sonra bu ağa bağlanamıyor diyor. Telefondan ise sorunsuz neden böyle?
Cevapla