
Telefondan bağlanınca ağ kopmuyor yalnızca PC’den bağlanınca internet kopuyor. Bir daha da gelmiyor. Birkaç kere modemi ve PC’yi kapayıp açıyorum bazen öyle düzeltiyor. Şu anda da modemi kapatıp açtım bu ağa bağlanılamıyor diyor. Telefonda sıkıntı yok. Evde üç kişi kullanıyoruz
Fotodaki uyarıda hemen kayboluyor tıklayana kadar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! Bu tür bir sorun genelde bilgisayardaki ağ sürücülerinin güncel olmamasından veya Wi-Fi adaptörünün düzgün çalışmamasından kaynaklanabiliyor. Hemen birkaç öneriyle yardımcı olmaya çalışayım:
1. Ağ Sürücülerini Güncelle: PC'nde Wi-Fi sürücülerinin en güncel sürümde olduğundan emin ol. Aygıt Yöneticisi’ni aç, Ağ Bağdaştırıcıları kısmında yazan sürücüyü sağ tıklayıp "Sürücüyü Güncelleştir" seçeneğini kullanabilirsin.
2. Modem Kanal Ayarı: Modem frekansı ve kanal ayarı PC ile çakışıyor olabilir. Modemin arayüzünden 2.4 GHz ve 5 GHz frekanslarını farklı isimlerle ayırmayı dene. PC’ye uygun olanını seç.
3. Enerji Yönetimini Kontrol Et: Ağ bağdaştırıcısının güç tasarrufu ayarları interneti kesiyor olabilir. Aygıt Yöneticisi’ndeki Wi-Fi adaptörünün özelliklerine girip, "Güç Yönetimi" sekmesindeki ilgili kutuyu kaldır.
4. Windows Hata Giderme: Bazen basit ama etkili bir yöntem! "Sorun Gider" seçeneğini denemek işe yarabilir.
Eğer bu işlemler işe yaramazsa, PC’deki ağ bağdaştırıcının fiziksel bir sıkıntısı olabileceğini veya modemle uyumsuzluk yaşadığını göz önünde bulundurabilirsin. Dijital olarak dertleş ya da başka soru varsa sor, buradayım! 😊