Telefonumla wi-fi a bağlanıyorum ama internete girmiyor nasıl düzelebilir acaba?

telefonumla wi-fi a bağlanıyorum ama internete girmiyor nasıl düzelebilir acaba? (sony xperia z)
Güncellemeler
+1 yıl
modemi resetleyip açıp kapatıyorum ama yine aynı :(
telefonu mu fabrika ayarlarına döndürmem gerek
Telefonumla wi-fi a bağlanıyorum ama internete girmiyor nasıl düzelebilir acaba?
Cevapla