3 yıllık sanal bı iletişimi nezmn süre sonra unuturum?

Bu çocukla üç sene konuştuk ama hiç bulusmadik. Uzak mesafeydik ve benden kcuuktu. İki ay önce bitti. Engellestik. Duygusal boşlukta miyim ne artık bazen kendimi onunla telde gülüp eglendigimiz zmaanalri hatirliyorum aglayasim geliyor. Sizce bu ne alışkanlık mi? İlkimdi sevgilim hiç olmadı ve heyecanlıydı sanaldan onla konuşmak. Ve baya uzun süre konuştuk işte ciddi değildik evet oluru yoktu ama işte mantigimm böyle dese de...
3 yıllık sanal bı iletişimi nezmn süre sonra unuturum?
Cevapla