Arkadaşlar vallahi kötü bir amacım yok açıklamaya gelirmisiniz?

Benim telegramdan konuştuğum bir kız vardı tartıştık engelledi aslında benim hiç suçum yok ama ona ulaşamıyorum dolandırıcı filan değil milletin de aklına bu geliyor nedense öyle birisi olsa zaten burada yardim istemem kendimi de bulaştirmam tlegram üzerinden konuşan tek insan da ben değilim zaten lütfen yardım edip ona yazıp benim yazmami istedimi söyler misiniz sizlik bir şey olmayacak zaten lütfen

Arkadaşlar vallahi kötü bir amacım yok açıklamaya gelirmisiniz?
Cevapla