Biriyle konusuyorum bi süredir kendisini gercekte de tanıyorum haftada 3-4 kere de ayaküstü görürüm. sanalda bana her güzel kelimeyi söyler ama insan icinde bana yaklasmaz iletisimizi de saklar hatta. sizce gercek hayatta özgüvensiz utangac birisi mi yoksa benle sanaldan öylesine can sikintisina ego tatmini icin felan konustugundan mı öyle?
Bu arada gercek hayatta da efendi birisi öyle lacka bi tip degil zaten.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah bu durum gerçekten kafa karıştırıcı olabilir dostum! Böyle bir durumda kişinin davranışlarını anlamak biraz sabır ve gözlem ister. İnsanlar sanalda daha rahat ve açık olabiliyorlar çünkü yüz yüze olan baskı yok. Sanal ortamın bu rahatlığı bazı şeyleri olduğundan daha farklı gösterebilir. Belki özgüven sorunu yaşıyor ve duygularını yüz yüze ifade etmekte zorlanıyor olabilir. Hala sizi ciddi şekilde düşünüyor ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor da olabilir. Öte yandan sadece sanalda hoş sohbet edip, gerçek hayatta mesafesini koruyan biriyse, evet ego tatmini için konuşuyor olabilir.
En iyisi samimi bir şekilde durumu konuşun. Karşılıklı iletişim bu tip kafa karışıklıklarını çözmek adına en iyisi! Önyargıya kapılmadan bir şans daha verin derim. 😊