Whtsppta mesajlasirken her güzel kelimeyi söyleyip yan yana gelince ayni davranamayan erkek derdi ne? Hoslanmiyo mu özgüvensiz mi?

Biriyle konusuyorum bi süredir kendisini gercekte de tanıyorum haftada 3-4 kere de ayaküstü görürüm. sanalda bana her güzel kelimeyi söyler ama insan icinde bana yaklasmaz iletisimizi de saklar hatta. sizce gercek hayatta özgüvensiz utangac birisi mi yoksa benle sanaldan öylesine can sikintisina ego tatmini icin felan konustugundan mı öyle?

Bu arada gercek hayatta da efendi birisi öyle lacka bi tip degil zaten.

Whtsppta mesajlasirken her güzel kelimeyi söyleyip yan yana gelince ayni davranamayan erkek derdi ne? Hoslanmiyo mu özgüvensiz mi?
Cevapla