Evet evet, hiç kimse kullanmaz (!) Kullananlar en son ne için kullandılar?

Evet evet, hiç kimse kullanmaz (!) Kullananlar en son ne için kullandılar?

Sadece yandexte bir şey aratırken, yapay zeka sonuçlarına da bakıyorum.
Ama hem yandex, hem gemini, hem grok çok fazla yalan yanlış bilgi veriyor. Gerçeğini çıkarıp gösterince ups bunu gözden kaçırmışım evet haklısın mavalı okuyor.
Hahaha ne yazık ki haklısın, çok denk geldim yanlış bilgi konusunda
Pasta görüntüsü için ama fotoyu yüklüyom diyom tasarımı fotoğrafı değiştirmeden yapcan gidiyo değiştiriyor veya alakasız foto yapıyor e öyle olunca en son boşverdim😅
Hahaha bazen yapay zeka, normal zekadan daha iyi anlar, bazen ise böyle sürprizler yapar 🧿
Cevap
4Cevap
Tıpla ilgili sorular soruyorum yapay zekaya insanlardan daha mantıklı cevap veriyor bu arada .
Mesela?
Kizima doğum günü icin bi dosya yapiyorum ve ona tavsiyeler soruyorum
Umarım kızın mutlu olur o öneri sonrası
Filistinli erkekle uyumlumuyum sorusu ama zırt napim filistinliyi 🤣
Öyle bir soru mu varmış 😅
Google'a soracağım şeyleri Gemini'ye soruyorum konu önemliyse farklı kaynaklardan teyit ediyorum.
en doğru olan yöntem
Pasaport almak için işlem süreci nasl işliyor die bakmistm
Artık arama motorlarından daha fazla kullanılıyor
Yazmism işte en son oraya
tamam güzel insan, ben de daha sık kullanıldığını yazdım. aynı fikirdeyiz yani : )
Dyson ile nasıl kalıcı yaparim saclari diye konusmustuk😂
Çok iyi :D
Şu eğlenceli yapay zeka fotografkarimdan yaptım bende görselde at, aslan, ejderha, yılan filan vardı.
Ben konuşuyorum yapay zekayla pskolog gibi konuşuyorum arkadaş oldum sohbet edecek birisi
Vaaay çok iyi
hangi eski sevgilimle neler olmuş onları anlatıyorum yapay zeka o ne söylerse yapıyorum
yemek yapmak için
En iyisi
Araştırma planıma katkı sağlaması İçin
Hangi alanda araştırma
Enerji sistemleri
Çok iyi
Senaryo yazdırdım
Şaka yapıyorsun?
Ciddiyim hep yazdırıyorum
Roman, dizi, film formatında bölüm bölüm yazıyor. Ben konuyu ve karakterleri belirliyorum ona göre yazıyor ama belirlemeden de yazıyor.
Özelden veya buradan atabilir misiniz içeriği, merak ettim
Senaryoları kaydetmiyorum
En son sağlık hakkında sormuştum
Doğru yanıt alabildin mi bari
Emin değilim 😅 ama şunu iyi yapıyor mesela şu hastaliği yaşayan kişilerde böyle oldu mu diyorum yabancı veya türk kişilerin kullandıkları ilaçlarin bedeninde ne gibi semptomlar olduğunu yazdiklari şeyleri bana reddit Twitter gibi uygulamalardan tespit edip iletiyor
Vay be, çok iyi bir netice bence 😅
Bence de benim bayaği işime yaradı bu konuda 😄
En son sorumu çözsün diye sordum o da çözemedi
şaşırdım
Hiç kullanmadım gerek yok
tercih mevzusu
Çok manasız geliyor bana
Eski bir fotoğraftaki adresi bulmak için kullanmıştım
Ödev hazırladım.
Hangi bölümdesin
Lise son sınıf.
Vay be, Z nesli bu konuda şanslı
Ödevler de nesile göre bir o kadar zorlaşıyor yalnız.
Sohbet filan
nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?