Flört uygulamalarında eşleşmelerinizin “garip” çıkma oranı sizce neden bu kadar arttı?

Son zamanlarda flört uygulamalarına giriyorum ve gerçekten dörtte bir eşleşmemin bile garip gelmesi beni şaşırmıyor artık… Biri çok tuhaf konuşuyor, biri oyun oynar gibi davranıyor, biri de ilk mesajdan kendini beğenmişlik akıtıyor. Yani modern flört resmen “samimiyetten uzak bir level atlama oyunu” gibi oldu.

Flört uygulamalarında eşleşmelerinizin “garip” çıkma oranı sizce neden bu kadar arttı?

Ben de bazen “Sorun bende mi, yoksa herkes mi yoruldu bu uygulamalardan?” diye düşünüyorum.
Sizce insanlar gerçekten değişti mi yoksa flört uygulamaları bizi bu hale mi soktu? Siz nasıl deneyimler yaşıyorsunuz?

Flört uygulamalarında eşleşmelerinizin “garip” çıkma oranı sizce neden bu kadar arttı?
Cevapla