Şu şekil kısaltmalar bana aşırı itici geliyor, özellikle tanımadığı insanlara bu şekilde yazanlar. Siz de sinir oluyor musunuz?

bu sitede görüyorum bazen, sinir oluyorum

yapıyon/ediyon/gidiyom/bakıyom gibi...

Şu şekil kısaltmalar bana aşırı itici geliyor, özellikle tanımadığı insanlara bu şekilde yazanlar. Siz de sinir oluyor musunuz?
Cevapla