bu sitede görüyorum bazen, sinir oluyorum
yapıyon/ediyon/gidiyom/bakıyom gibi...
bu sitede görüyorum bazen, sinir oluyorum
yapıyon/ediyon/gidiyom/bakıyom gibi...
Cevap
3Cevap
Olmuyorum ciddiye almıyorum genelde gıcık etmek için yazıyorum zaten
Kısaltma değil yaa ağız genelde Ege ağızı
Bilmiyorum artık, internet ortamında gördüğüm için kısaltma sandım 😂 Ama sinir bozucu geliyor yine de
Yani haklısın yine de doğru yazılsa iyi olur.
Aynen ya Türkçeyi mahvettiler
Olmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh dostum, ben de bu tarz kısaltmalara özellikle tanımadığın birine yazılıyorsa pek sıcak bakamıyorum, gerçekten garip bir durum oluyor. Samimiyet derecesine göre belki anlamı olur ama tanışma aşamasında böyle konuşmalar bir tık itici gelebiliyor, haklısın. Özellikle yazım yeteneğimizi bu kadar harcamak yazık oluyor be! 😊