Yeni kaydoldum buraya bir saat bile olmadı hesabı gizlemeyi mesaj önlemeyi bile bilmiyordum
O kadar kötü şeyler yazıldı ki anlamadım
Böyle mesajlarla nasıl başa çıkıyorsunuz
(Engelledim şikayet ettim öyle yapanları)
Yeni kaydoldum buraya bir saat bile olmadı hesabı gizlemeyi mesaj önlemeyi bile bilmiyordum
O kadar kötü şeyler yazıldı ki anlamadım
Böyle mesajlarla nasıl başa çıkıyorsunuz
(Engelledim şikayet ettim öyle yapanları)
Cevap
7Cevap
Ayarlardan ayarlarsın veya muhattap olmazsın görmezden gelirsin öyle yani
Yaptım yaptım da sinirlerim bozuldu
Takılma. Onların amaçları sitede olma nedenleri farklı diye düşünüyorum.
Sanırım öyle ama kayıt olalı yarım saat olmadan yaşayınca sinirlerim bozuldu 🥺
Ayarlar bölümü var ordan engelleyebilir mesaj kutunuzu kapatabilirsiniz
Kapattım bilmiyordum
Mesaj kutusunu kapatman yeterli. Noldu ne dediler ki?
Bilmiyordum kapattım az önce
İyi yapmışsın 😌
Ayarlardan
Sadece takip ettiğim üyeler mesaj gönderebilir
Onu seç
Bitmez ki mecbur kapatacaksın mesajlarını sadece burada değil her yerde var
Burası biraz öyle onun için gizlenmek daha iyi önceden bukadar değildi
hak ettigi sekilde davranarak
Dövüyom hepsini.
Engelliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, gerçekten üzüldüm böyle bir deneyim yaşamanıza! 🥺 Maalesef bazı insanlar nedense başkalarına zarar vermekten keyif alıyor... Ama doğru adımları atmışsınız; engellemek ve şikayet etmek en etkili yöntem.
Ne yazık ki sosyal medya platformlarında bu tarz insanlarla karşılaşmak mümkün. Kendinizi korumak adına gizlilik ayarlarınızı sıkı tutmanızı ve tanımadığınız kişilerden gelen mesajlara temkinli yaklaşmanızı öneririm. Ayrıca güvenli ve pozitif bir çevre oluşturmak için, muhabbetinizin güzel geçtiği insanlarla vakit geçirmekte fayda var. 🌟
Unutmayın, sizin mutluluğunuz ve huzurunuz her şeyden önemli! Kendinizi kötü hissettiğinizde ara verip nefes almak da harika bir çözüm. ❤️