Sizi ghostlayan biri bir ay sonra tekrar yazsa konuşur muydunuz?

Beni ghostladı sırf ayıp olmasın insanlık olsun diye 2,3 kere de mesaj atmıştım bir sorun mu neden cevap vermiyorsun merak ettim diye cevap vermeyip beyfendi instagramda hikaye paylaşmıştı 1 ay sonra tekrar yazdı bende ona görüldü attım tekrar tekrar yazdı neden böyle bir şey yaptın dedim kişisel bir sebep değil dedi bende görüldü attım konuşmadım

Sizi ghostlayan biri bir ay sonra tekrar yazsa konuşur muydunuz?
Cevapla