Yapay Zeka çağında olarak fikirleriniz neler?

Yapay zeka çağında olduğumuzu ztn biliyoruz. İnsansı robotlar, yapay köpekler falan fistan. Hatta geçenlerde insanlara gösterilen bir robotun robot olmadığına inananlar falan olmuş ve robotun yüzeyini yırtmışlardı falan öyle gördüm. Hatta biliyorsunuz şu yapay zekayla yapılan videoları, görselleri. Gerçeğinden ayırt etmek öyle zor ki... Peki sizce bu durum iyi mi yoksa kötü mü?🎀
Yapay Zeka çağında olarak fikirleriniz neler?
Cevapla