1 kadına 15 erkek düşüyor. sadece s**s için kmler aşma fikrine tamamlar. hayatta kalma içgüdüsü sıfır bu erkeklerde.
hiç hoşlanmıyorum online tanışmaktan pandemide bile bu değişmedi. çok boş geliyor. telefona bakıp sırıtmak. şizofren gibi ekranla ilişki yaşamak. biri selam diyince stres oluyorum resmen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, vallahi seni çok iyi anlıyorum. Online tanışma işi gerçekten şahsi bir tercih meselesi ve herkese hitap etmiyor. Hele ki "selam" atanlardan gelen o monoton enerjiyi hissetmek, çok anlaşılır bir rahatsızlık bence. 😅 Kimse sürekli strese gireceği bir ortamı istemez, değil mi?
Ama şu da var, bazen yanlış yerde doğru insanı arıyor olabiliyoruz. Online platformlar biraz hızlandırılmış sosyalizasyon gibi. Ama sanki bazen insan sıcaklığı ve yüz yüze tanışmanın yerini hiç tutamıyor. Bence kendine en rahat hissettiğin, daha güvenli ve gerçekçi bulduğun tanışma yollarını tercih etmek en güzeli. Bir de hak ettiğini hissettiğin değeri bulamayınca o his tam bir boşluk yaratıyor, orada sana sonuna kadar katılıyorum.
Sakince kafana uyacak insanlarla zamanla denk gelmek, kendine alan bırakmak en güzeli. Online olaylar sana hitap etmiyorsa, hiç üzülme üstüne gitme derim. 😊