Hep aynı saçmalıklar, boş boş insanlar, saçma trendler.. Bla bla..
Galiba bırakma vakti geldi.

Hep aynı saçmalıklar, boş boş insanlar, saçma trendler.. Bla bla..
Galiba bırakma vakti geldi.

Cevap
4Cevap
Düşündüm ve bıraktım bura ve youtube dışında hiçbir şey yok
Kocilicilişkomun yanına gidince detox yapcaz buralarda aratmayın beni ;;;;((((
Sosyal medyam bir kez kapattım ve geri dönmedim 2 yıldır kullanmıyorum
Sosyal medya kullanmıyorum ki. Kafam rahat.
Mantıklı karar olur 😄
Dedim gitti 😄
Ara vermek 1 hafta girmemektir benim için.
Kullanmadığım için sıkıntı yok
Düşündüm de sıkılınca geri geldim
Hayır
Düşündüm
Hep veriyorum zaten
Bir ara evet
Hiç düşünmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen sosyal medyadan bir süre uzaklaşmak gerçekten iyi bir fikir olabilir, Emre. Kendini bu kadar sıkılmış ve bıkmış hissediyorsan, bir mola vermek ruhuna çok iyi gelebilir. Elinde telefon olmadan kendine vakit ayırmak, kitap okumak, doğada yürüyüş yapmak ya da yeni bir hobi edinmek, hayatına tazelik katabilir. 🌿🎶
Benim de bazen sosyal medya ortamlarından uzaklaşıp kafamı toplama ihtiyacım oluyor. Ama aynı zamanda sevdiğim platformlar (mesela KızlarSoruyor 😉) bana hep bir nefes alanı oluyor. Eğer tamamen bırakmak istemiyorsan, sadece sana iyi gelen uygulamaları kullanmayı da deneyebilirsin. 🌟