22 yasindayim. hic sevgilim ya da flortum olmadi sosyal medyadan kiminle konussam konu hep bulusmaya geliyor?

cesaret edemedigim icin bulusamiyorum. kendimle ilgili ozguven problemlerim var. ama bende bu durumdan cok sıkıldım biriyle buluşmak istiyorum artik. ( arkadas olarak) ama hepsinin amaci ayniymis gibi geliyor. nelere dikkat etmeliyim? tavsiyelerinize ihtiyacım var
22 yasindayim. hic sevgilim ya da flortum olmadi sosyal medyadan kiminle konussam konu hep bulusmaya geliyor?
Cevapla