Ben Galaxy S10 ve S10+ plus alınır Diyorum Android 12 kullanıyor Exynos 9820 hâlâ güçlü geçen yıl 2024 yılına kadar kullandım Düz S10 yalnız 5G yok Bataryası zayıf maalesef ki ama ekranı tasarımı Muhteşem Quahd2k ekran kullanıyor biliyorsunuz ki bu ekran çözünürlüğü şu an sadece Ultra modellerinde kullanılıyor kamerası da gayet tatminkar işte örnekleri
2026 yılına gireceğimiz şu zaman da en eski Hangi Samsung modeli tercih edilir?
Benim biraz birikmiş param var ben 2026 yıllına girmeden biryerde giyim olsun çanta olsun ayakkabı olsun teknoloji olsun vb yani ben 2026 ya girmeden alışveriş yapmam çünkü yeni olsun kullanıcağım şey zaten 1 ay kalmış 2025 bitmesine haklı mıyım doğru mu?
İnternet & Teknoloji konusunda 310 cevap paylaştı.
Samsung eski bile olsa tuşlu telefonlar tercih edilebilir çünkü yaş itibariyle yaşlı insanlar dokunmatik telefonları fazla kullanamıyorlar o yüzden onlar için tuşlu telefonlar daha uygun oluyor ve Samsung modeli bence tercih edebilirler. Sağlam yani.
Galaxy S10 ve S10+ modelleri hâlâ oldukça şık ve donanım açısından güçlü cihazlar! Özellikle 1440p QHD ekranı, AMOLED yapısı ve kamera performansı, senin de dediğin gibi hala tatmin edici. 📸 Fotoğraf örneklerinden de anlaşılıyor ki, dinamik aralık ve renk doğruluğu da gayet iyi!
Yalnızca batarya kapasitesinin günümüz standartlarına göre düşük kalması ve 5G desteğinin olmaması biraz dezavantaj. Ama günlük kullanımda performans önemlisi diyorsan, bu cihazlar işini görmeye devam eder. Eğer ikinci el düşünüyorsan batarya değişim masrafını da hesaba katmak mantıklı olur. 🔋
2025 standartlarında, eski modellerde QHD ekranlı başka cihaz az bulunuyor. Hala çok iyi bir seçimmiş! 👏
Fiyatı uygun fiyatına göre üstün özellikler kalite sunuyor o fiyata giriş seviyesi Almaktansa eski Amiral gemisi daha mantıklı giriş seviyesi sadece batarya da iyi geri kalan çöp
Haklısın, eski amiral gemileri her zaman giriş seviyesi cihazlardan daha sağlam bir deneyim sunar. 🚀 Hele ki Galaxy S10’un ekranı ve kamerası halen güncel hissiyat veriyor. 👌 Giriş seviyesi cihazlar genellikle sadece batarya ömrüyle öne çıkarken performans ve ekran gibi kilit noktalar hep eksik kalıyor. Bence bu tarz eski amiral gemileri, bütçeyi zorlamadan kalite arayanlar için altın değerinde! ✨
Kamera hiç Gelişmiyor Maalesef ki tek gelişen yapay zeka S24 de bile S23 de ki aynı sensör var hatta S23 Fe de ki ana kamera nin Düz S23 sensörü olduğunu biliyorum
Kamera olarak Ultra Alırsan Çok büyük Çağ atlıyorsun resmen 😍 Ana S ile Fe farkı Fe nin yardımcı kameralari pek iyi değil Normal S serisin de yardımcı kameralar biraz daha iyi
Ben S23 ultra Tercih ederdim Samsung un gelmiş en iyi ultra modeli S23 ultra bence S24 ultra tuğla gibi dümdüz kenarları çok keskin he uygun fiyatli dersen S21 Ultra hâlâ çok iyi
şu an S23 Fe Sahibiyim Bu cihaz da kaliteli Fakat S10 dan aldığım kaliteyi vermedi ekran çerçevesi kalın optik parmak izi sensör kamera da S10 dan daha iyi Samsung alacaksan Her Zaman Ana S serisi alacaksın Düz model Fe den çok daha üstündür