Eski calistigim yerden birisi benimle ilgilenmisri ama olmamisti simdi ben istek atsam mi (detaya bakin onemli)?

Benim icin ilk goruste asiik oldum falan diyormus ablalarla haber yollamisti. onlar araciligiyla falan 1 gece disari ciktik. cok surmedi konusmamiz ben iliskiye hazir degilim dedim konusmayi kestim. uzerinden 2 hafta falan gecmistir eski sevgilimle baristigimizi ogrendi. bayagi mesafeliydik ben isten saglik sorunlarim yuzune apar topar ayrildim kendisi de gecmis olsun bile demedi. simdi de baska sehire tasinmis zaten. ben instadan istek atsam. bosa dusunce donmus gibi mi olur ayip mi olur?

Eski calistigim yerden birisi benimle ilgilenmisri ama olmamisti simdi ben istek atsam mi (detaya bakin onemli)?
Cevapla