Bu basligi acmak zorunda hissettim cunku etrafimda bir kisi var esim o da bana yardimci olmuyor?

Arkadaşlar ben evliyim ve 1 çocuğum var yıllardır hayatım hep streslerle uzuntulerle geçti ve bunları hep dört duvarın arasında geçirdim kafayı yiycek gibi oluyorum aklımı kaybetmekten korkuyorum hayatımda tek görebildiğim insan gerçek anlamda eşim yani fiziksel olarak kimseyi görmüyorum sanki dışarıda bi hayat var ve ben virüslü gibi eve kapatılmışım yıllardır dort duvar arasında yaşıyorum ve kıskançlık durumlarından dolayı herhangi bir sosyal hesabım yok yani telefonumun arama kaydında bile sadece eşim var ve eşime çalışmak istediğimi söylediğimde tamam deyip beni oyalıyor yaşadığım hissin çok kötü olduğunu yıllardır ağlayarak anlatıyorum ama tamam sen haklısın demekten başka hicbirsey yapmıyor bazen düşünüyorum cezaevinde kalanların bile etrafında bi insan var konuşup sohbet edebilecekleri duygusal anlamda da yalnızım bedensel anlamda da yalnızım kendimi artık herhangi bir eşya gibi hissediyorum yaşayan varsa aranızda bana yardımcı olabilir mi sırf stres ve üzüntüden zona hastasi oldum ve aynı zamanda 1 yıldır egzamam var resmen çığlık atıyorum kimse duymuyor bana yardım edin lütfen

Bu basligi acmak zorunda hissettim cunku etrafimda bir kisi var esim o da bana yardimci olmuyor?
Cevapla