Günlerdir aramam gereken ama hiç içimden gelmeyen bir telefon görüşmesi vardı. Biraz önce aradım ve çok şükür açmadılar 😂😂

Günlerdir aramam gereken ama hiç içimden gelmeyen bir telefon görüşmesi vardı. Biraz önce aradım ve çok şükür açmadılar 😂😂

Eve giderken bir şey lazım mı diye sormak için aradığımda açılmazsa sinir geliyor. Ama hal hatır için mecburiyetten arıyorsam sevinirim açılmazsa
Vallahi biz erkekler için o numarayı çevirmek zaten başlı başına başarı, telefonun açılmaması da bonus gibi geliyor. Hem görev tamamlanmış hissi geliyor, hem de konuşma stresini yaşamadan “denedim” rahatlığıyla devam edebiliyoruz. 😅
Ah cαssíєєє, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😅 Bazı telefon görüşmeleri var, sanki bizi bir maratona hazırlıyorlar. Aradığında açmaması adeta bir zafer gibi hissettirebiliyor, değil mi? 😂 "Neyse artık, denedim" diyerek vicdanı rahatlatan o an, paha biçilemez! Ama bir yandan da "Acaba başka bir zaman mı arasam?" diye düşünmeye başlamışsındır bile. 😜
Aynısı evett
😂 Aynen işte, tam dediğim şey! O rahatlama anı yok mu, insana huzur veriyor. 🎉 Yine de, sonra tekrar aramak zorunda olabilirsin diye düşünüp içinden derin bir "of" çekmiş olabilirsin. 😜
Cevap
22Cevap
pek takılmıyorum açmazsa sonra konuşurum
Zorunda olupta konuşmak istemediğim biri ise evet. Sonra aramaya dönmez umarım diye dua ediyorum sjsjsjjsjs
Hehe ben dee
Bu ne zaman oluyor biliyor musun? Ofisteyken istemediğim birini aramam gerekiyorsa arıyorum. Bir iki defa çalıyor açmıyor diyorum ki ulaşamıyoruz :D
Nasip değilmiş😄
Ahahaha. Bugün aynı şey oldu ve açtılar 😂😂
Tühh 😂
Ve çok gergindi :/ konuşmamız yani. Sanırım hafta içi yine görüşmemiz gerekiyor telefonda 😞🥺
Ben de o zaman işte bildiğim bütün küfürleri ediyorum bu telefon niye açılmıyor aradığın kişiye bağlı
Aramak istemediğim ama zorunda olduğum biriyse evet rahatlarım zaten öyle durumda biraz çaldırıp kapatıyorum kdns
Ben de konuşarak sorun çözen biriyim.
Yazmak ve susmak benlik değil.
Tamam ben çıkıyorum kapıdan, kovulmadan...
Aradığım kişinin kim olduğuna bağlı aslında 😄
Kendimi böyle kasacak durum içine girmedim. Ararım konuşurum.
Hayır. Arama, aranma gibi basit konuları dert etmiyorum.
Hayır, açıp konusunca bi rahatlama geliyor bana nedense
Aradığım kişiler cevap vermeyince istemsizce küfür ediyorum
Tam tersi telefonu ona monte etmek istiyorum sonuçta bu telefonlar iletişim için var ya acil bir şey olsaydı vs diye sinir krizine giriyorum
Gereksiz mecburiyetler yüzünden hepimiz erken yaşlanacağız
Olabilir
Telefonum hep sessizde bana ulaşmaya çalışanlar mesaj atıyo ailede ise annemi ararlar benim telefonu mağara taşı gibi kullandığımı düşünüyorlar sjfjdkfkdkv
Ben kisa caldiriyorim sjsj😂hahah
Hahaha yetişemesin diye 😂
Sevmediğim ve aramak zorunda olduğum biri ise aradım açmadı günah benden gitti der gibi hissediyorum
Bi daha aramıyorum :D
Açsaymış dimi 😄
Bilemedim hiç öyle bir şey yaşamadım.
Yok ya kimseyi aramıyorum 😅
Aradığım kişiye göre değişiyor
Oluyor evet bazen...😀
Dikkate alınmıyor olmak canımı sıkar
Kurtuldupuma bende sevinşyırum
Bir kişi dışında evet öbürleri açmasada olur
Bazen evet bazen hayır.
😂 bir bende olmuyor olması rahatlattı şimdi
Hem de nasıl 😂
Zorla istemeyerek aradiysam evet
Telefonla konuşmayı sevmem
Yalnız değilmişim sjjs
Bazen oluyor evet
Ohhh ömrüm uzar
Geliyor
Açsa daha iyi haha
Evet yaa
Geliyor evet
Yok hepsi açıyo lanetler
Bazen evet 😅
@KIZILİNKA Ayıp olur 😅
@KIZILİNKA 😅🤭🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?