İnsanların yaptığı ve sizin saçma bulduğunuz bir şey var mı?

Ya bazen o kadar çok sinir oluyorum ki insanlara. Atiyorum dubai çikolatası bir anda meşhur oldu herkes yemeye başladı ama etkisi uzun sürmedi çabucak söndü. Atıyorum Şimdi biri gelse dese ki dubai çikolatasi çok güzeldi hani çok lezzetliydi vs biri çıkar der ki dubai çikolatası mı kaldı sen neden bahsediyosun? Yani herkes topluca önce bir şeyi meşhur ediyolar herkes kullanıyor yiyor içiyor ama etkisi sönünce onu yok sayıyorlar. Geçen günlerde Snapchat hakkında bir soru sordum kadının biri cevap vermis Snapchat 2015 te kalmamis miydi yazip gulucuk atmis pardonda kardesim o uygulama kullanılsın diye cikarilmadi mi? Siz kullanmayi biraktiniz diye tüm ülkedeki herkes kullanmayi bırakmak zorunda mı? Bide ordan fotoğraf çekilenlere ezik snap mı kaldı diye değişik değişik laflar söylüyolar ben anlamıyorum ki sizin amacınız ne? İnsanlar meşhur olan moda olan ne varsa onun peşinden kosmak zorunda değil
İnsanların yaptığı ve sizin saçma bulduğunuz bir şey var mı?
Cevapla