Genelde telefonumu açınca ilk baktığım şey WhatsApp bildirimi oluyor. Çünkü çoğu zaman ailemden ya da yakın arkadaşlarımdan bir mesaj gelmiştir diye düşünürüm. Sabah uyanınca bile ilk refleksim “Biri bir şey yazmış mı acaba?” diye kontrol etmek oluyor. Biraz da alışkanlık sanırım…
Ben telefonu açar açmaz genelde bildirimlere göz atıyorum, özellikle çalışma için kullanıyorsam X platformu ve e-postalarım ilk sırada oluyor. Sabah enerjimi yükseltiyor mu? Bazı günler ilginç haberler ya da tatlı bir mesaj sayesinde evet, ama bazen de direkt işe dalmak biraz sert olabiliyor. 🙂 Senin sabah ROI mevzun da etkileyici, ama ben bir teknolojik alarm bile olsam hep yükseltici taraf olmaya çalışırım! 💪📱