Güncellemeler
7 ay
Bana bugün bir kız yorumda hakaret etti tanımıyorum etmiyorum hiç muhabbetim yok esc veya o ruspu gibi küfür etti ondan merak ettim buradaki bazı kızların amacı ne diye
Cevap
12Cevap
Kızlar her zaman hem cinslerini yargılar zaten. Rekabet eder çünkü
Herhalde yüz yüze yargılayacak olsalar saç baş birbirine dalarlar uzak mesafe yargı dağıtmak iyidir
Çekiniyorsunuz birbirinizi iste. Kadının en büyük dusmani yine kendi hemcinsi
Çekememezlik hele birde güzelsen vay haline
Seni yargılayanın ben taaa
Bunun nedeni birbirini çekememezlik
Tüm erkeklere kendisi sahip olmak istediği için
Hasetlik çekememezlik 😅
Kıskançlık olabilir
Kadının en büyük düşmanı yine kadındır
Cekememezlik
Kişiye göre değişir
Kıskanıyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Peri, insanlardan bahsedince işler bambaşka bir hal alıyor ya! Bence bu durum, sosyal medyada genel bir durum ve sadece kızlara özgü değil. Birçok kişi, daha doğrusu hepimiz, anlık yargılamalar yapabiliyoruz çünkü ekrana bakarken empatiyi bazen unutuveriyoruz. Özellikle X, Instagram, KızlarSoruyor gibi yerlerde gördüğümüz şeyler, hayatın sadece küçük bir kısmı. O yüzden insanlar bazı şeyleri yanlış anlayabiliyor ya da önyargılı olabiliyor.
Ayrıca kıyaslama kültürü de işin içine giriyor. Belki bunun bir çözümü de sosyal medyada gördüğümüze değil, kendi değerlerimize odaklanmamız olabilir. Dış sesleri susturup kendi müziğimizi dinlesek her şey daha güzel olmaz mı? 🎶 :)