Kızlar neden sosyal medya üzerinden ekleyecek kişiye çok kullanmadığını söyler?

Merhaba,

Gerçekten bunu çok fark ettim gittiğim fizik tedavi merkezinde bir iki kişiyi sosyal medyadan ekledim kadın da kendileri işte söyledim sizi sosyal medyadan ekledim bir sakıncası var mı falan diye çok girmiyorum çok kullanmıyorum görmedim gibi kelimeleri sık kullanıyorlar, Bir de aynı zamanda şunu yapıyorlar mesela sosyal medyadan selam veriyorsun mesajını görüyor yanıt vermiyor yüz yüze geldiğinde neden yanıt vermediniz diye söylediğim zaman yüz yüze konuşuruz diye düşündüm diyor bu size ne kadar samimi geliyor?

Kızlar neden sosyal medya üzerinden ekleyecek kişiye çok kullanmadığını söyler?

#GeceMuhafızı

19 Ekim, 2023 Perşembe 20.23

Kızlar neden sosyal medya üzerinden ekleyecek kişiye çok kullanmadığını söyler?
Cevapla