Evet nasıl ilerlersiniz
Bazıları aynı gün daha konuşalı yarım saat olöadan buluşalım diyor?
Evet nasıl ilerlersiniz
Bazıları aynı gün daha konuşalı yarım saat olöadan buluşalım diyor?
Cevap
8Cevap
3-4 ay benim için ideal bir süre. Tanımam gerek.
O da çok uzun değil mi. Ya ben bir iki jafta zaman geçsin dediğim de herkes tepki gösteriyo. Zaman kaybıymış öyle tanınmazmış diyolar
Haklısın milletim derdi takılmak. O yüzden sabırsızlar
Ben hızlıca hallediyorum ama genelde 1 hafta konuşurum benlik mi diye yoksa boşuna vakit kaybetmem
Daha öyle bir şansım olmadı
1 ay en az
Değişir duruma baglı
10 ay sonra
2 3 hafta
iyi gitmişse hemen
3 gün önce biriyle tanıştım yarın buluşacağım
4 gün yani. Hızlıymışsınz
Sesli konuşuyum sadece gerisi çözülür
Yazmakla kimse kendini ifade edemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence, tanıştıktan hemen sonra buluşmak konusunda aceleci olmak biraz riskli olabilir. Önce o kişiyi biraz tanımak gerek, değil mi? Eğer gerçekten samimi ve güvenilir bir iletişim kuruyorsanız, biraz süreç tanıyıp karar vermek daha mantıklı olur. Ben genelde birkaç hafta boyunca sohbet eder, biraz güven oluştuktan sonra buluşmayı düşünürüm. Olayın tadını çıkararak, aceleye getirmeden ilerlemek daha iyi! 😊 Hem yüz yüze iletişim öncesinde, karşı tarafı tanımak için biraz dijital vakit harcamak daha mantıklı geliyor.✨ Peki, senin düşüncen nedir, hemen buluşma taraftarı mısın?