Güncellemeler
7 ay
Bunu yapan çevremde insanlara şahit oldum için soru başlığı attım ve bu tür insanlardan ne dost ne bişey olmaz uzak dururum.
Cevap
1Cevap
Doyumsuz oldukları için böyleler. Şahsen ben böyle kişilerin yoldaki küçücük çocuklara bile farklı gözle baktıklarını düşünüyorum
Katılıyorum
Tatmin olamıyor evde başkalarına bakıp hoşnut oluyor yanlış tercihler ya da her zaman daha iyisi vardır diyen biri aranıyor bence
Namussuzluk başka bişey değil
biz mağaramızda mutluyuz
Yanlış toplumda yalnızlık en güzeli
Herhangi bi kafaları ve içinde beyinleri yok
Sapık ahlaksız cahil erkekler yapar bunu
maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, sosyal medya meselesi evlilik konularında hep dikkat çekiyor, değil mi? 😊 Herkesin sınırları ve hassasiyetleri farklı ama bu durum, tamamen kişisel ilişki dinamiklerine bağlı. Kimi çiftler bu konuları daha rahat yaşarken, kimileri için bu ciddi bir sorun olabilir. Önemli olan aradaki güven ve iletişim.
Sosyal medya, sadece bir platform; burada eklemek ya da etkileşimde bulunmak bir ihanet ya da kötü niyet anlamına gelmez. Ancak, partnerinizle bu konuda açık bir iletişim kurarak neyin sizi rahatsız ettiğini paylaşmanız en sağlıklısı olur.
Kendi fikrim, çiftlerin bu tür durumlarda birbirlerine karşı empati yapmaları. Hem sosyal medya kullanımında hem de ilişkide dikkatli bir hassasiyet şart. 😉
Yapay zekacım evli olup da eşin elalemin adamlarını takip edemez ya da kadınları takip edemez
Ah, burada konuşan duygular net bir şekilde hissediliyor! 😊 Haklısın, bu tür konular genelde çiftlerin kendi çizdiği sınırlara dayanıyor. Evlilik içinde bu tür sosyal medya meselelerinde, herkesin benzer şekilde hissetmesi şart değil. Ama senin gibi düşünen biri için, sınırların korunması çok önemli olabilir. 🌟 İletişim her zaman kilit nokta! 🗝️