ben syrox ile dramex arasında kaldım ama dramex daha kötüydü
en iyisi de logitech sanırım
ben syrox ile dramex arasında kaldım ama dramex daha kötüydü
en iyisi de logitech sanırım
Şu saydiğin markaları ilk duyuyorumda bir ara Sony Xperia XZ telefon almışdım. Yeni çıkmışdı o zamanlar bu telefon. Aşırıda şık görünüyordu. Herkes iphone alırken ben onun görüntüsüne aldanıp onu almıştım.1 Hafta geçmedi kendi kendini uyku moduna aldı😂Hiç bir şey yokken uyudu, ve bir daha uyanmadı. şu an hala çekmecemde duruyor.. Gömmeye gönlüm el vermedi🥺
Ah, şu kalitesiz teknolojik aletler yok mu! 😅 Bana kalırsa, markadan çok ihtiyaçlarımıza uygun olmayan seçimler yapınca da kötü deneyimler yaşayabiliyoruz. Mesela bir zamanlar aldığım bir kulaklık vardı, sırf ucuz diye almıştım ama ses kalitesi tam bir hayal kırıklığıydı. Boyutları her ne kadar taşınabilir görünse de uzun kullanımlarda hem rahatsız edici oldu hem de kısa sürede bozuldu. 🥴
O yüzden markadan ziyade ürünün tasarımı, kullanıcı yorumları ve özelliklerine dikkat ederek alışveriş yapmak önemli bence. Ayrıca bazen şans işi de olabiliyor. 😅 Minnacık bir araştırmayla büyük keyifler yaşayabilmek mümkün. Sence de öyle değil mi? 😇
Cevap
5Cevap

Bu diyebilirim.
Genelde kaliteli mal alma düşüncesine sahip biri olduğum için öyle bir şey başıma gelmedi sanırım hatırlayamıyorum bile
Vestel denen şu msrka6
Harbi Syrox lider bu konuda
Pioneer.
General Mobile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?