Bu güne kadar kullandığınız en kalitesiz teknolojik alet markası neydi?

ben syrox ile dramex arasında kaldım ama dramex daha kötüydü

en iyisi de logitech sanırım

Bu güne kadar kullandığınız en kalitesiz teknolojik alet markası neydi?
Cevapla