Kablosuz şarj standları acayip gereksiz ve yavaş şu an için bana göre

Kablosuz şarj standları acayip gereksiz ve yavaş şu an için bana göre

Pizza tenceresi, daha bir kez kullanılmış değil 😄😄
Sanırım kablosuz kulaklık sanırım bir kez aldım tekini kaybettim sonra yine aldım ama ben o kabloları birbirine dolanan kulaklıkların hastasıyım demekki jdjdd 😂
kablosuz kulaklık alıp kabloyla boynunamı assan acaba
Ne o ipli gözlük takan babaanneler gibi🥺
ama iplik taşlı filan olsun güzel olur
🤨olmaz
olur spariş ediyorum senin için kablosuz kulaklık kablosu
Çok bonkörce 😂
ramazan bereketi bunlar boyrunnn
Tesekkur ederim
Cevap
5Cevap
Kullanma amacı farklı almıştım bi dijital resim çerçevesi koydum kenara hiç kullanmıyorum
Booşşşş veeerrr
Zaten anam iyi bir şey ettini sanmış bi şeyin içine koymus ekranı çizilmiş gitmiş ekranı tertemiz di jelatinini sökmüş
Boş ver gitsin satarım zamanı gelince
Powerbank, şarjımı fullemeden zaten bir yere gitmiyorum. Ayda yılda bir uzun yolculukta alıyorum yanımda boş boş gezdirip getiriyorum, şarjım fazla dayanıyor galiba.
Robot süpürge aşırı saçma gereksiz 20ye satayım sana ajdjkd
İkisini bir satsak belki zengin oluruz aşıır mantıklı bak skdkfk
Ahahahah benimki sürekli üstü cizik ciizk oldu hep bir yerlere sıkışıp kalmaktan ajsjs
Powerbank seyahat hariç gerek duymuyorum ama dursun bir köşede
Hoparlör
lazım olurdu ya niye kullanmıyon
😅ben ne yapayım. Çocuklar kullanıyor, bana göre gereksiz 😅
İpad
Ahahahhjajjaja ben o annelerden değilim
Senin eşin çalışıyor mu
Çocuğa kim bakıyor jjzkkajaja bizim kreşe gelsin ayda 15k kitlemek istedim sana şu an
Nerde gidiyor ya bi yaz allah aşkına çok merak ettim jsjsksksk
Minimal masaj aleti aldığıma pişmanım zaten şuanda nerde olduğuna dair bir bilgim yok ama bu ne berbat bir aletti
Usb çoğaltıcı
Katı meyve sıkacağı
Süpürme robotu.
Akıllı saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?