Yaşım 22 hiç sevgilim olmadı snaptede engel yiyorum bu çirkin oldugum manasına gelir demi yani benim suçum değil?

Son zamanlarda dikkat ettim, Snap’te birini ekleyip konuşmaya başlayınca foto istesem genelde siliyorlar. Kimseye kaba bir şey yazmıyorum, sadece normal sohbet eder gibi istiyorum. Ama neredeyse her seferinde aynı şey oluyor. Bu durum artık moralimi bozmaya başladı açıkçası. Acaba gerçekten çirkin olduğum için mi siliyorlar, yoksa başka bir nedeni mi var sizce?
Kızlar özellikle cevaplasın lütfen, bu tarz durumlarda neden siliyorsunuz?
Yaşım 22 hiç sevgilim olmadı snaptede engel yiyorum bu çirkin oldugum manasına gelir demi yani benim suçum değil?
Cevapla