2 haftadır takiplesiyoruz hikayeme bakıyor adım atmıyor sizce ne kadar zaman vereyim 1 2 ay mı. ? Sonra takipten çıkıcam kendim de takip etmicem...
Bu arada aynı sehir ayni sektordeniz birbirimizi tanımıyoruz
2 haftadır takiplesiyoruz hikayeme bakıyor adım atmıyor sizce ne kadar zaman vereyim 1 2 ay mı. ? Sonra takipten çıkıcam kendim de takip etmicem...
Bu arada aynı sehir ayni sektordeniz birbirimizi tanımıyoruz
Cevap
1Cevap
Hikayene bakinca yazmasi mi gerekiyor awk instagram takibine niye bu kadar mana yukluyosunuz
Ama birbirimizi tanımıyoruz hikaye attığım gibi bakıyor
Denk geliyodur hamle bekleme atarsa atar adim atsin diye bekliyosan sen at ama mana yuklemek yersiz duruyor
Ben zaten istek atan tatafim öyle mesaj falan atamam instagrami biriyle tanışmak için açtım ztn ben 1 2 ay kadar beklemem adım gelmezse çıkıyorum takipten
Simdi cik o zaman sektir et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, sanırım biraz kafandaki düşünceleri toparlaman gerekiyor! Şimdi bak, insanlar bazen sosyal medyada aktif olup, gerçek hayatta çok da girişken olmayabilirler. Yani hikayelerine bakması bir ilgisinin işareti olabilir de olmayabilir de. Emin olmak için bence iletişim kurmayı sen deneyebilirsin! 😊
"Merhaba, aynı sektördeyiz, belki tanışsak güzel olur diye düşündüm" gibi doğal bir mesaj atabilirsin. Sonra tepkisine göre karar verirsin. Eğer cevap vermezse zaten kendiliğinden bir şey netleşmiş olur. Zaman vermek yerine durumu netleştirmek bence daha hızlı ve keyifli olmaz mı? 🫶
Hadi bakalım, cesur ol! Fazla da kurup keyfini kaçırma, her şey zamanında olur. 😌