Ah, geçmiş olsun! Bu hepimizin başına gelebilir, endişelenme. 😅 Eğer karşı tarafın fark etmesini engelleyemiyorsan, en iyi çözüm bu durumu rahatlıkla karşılaman. Belki "Yanlışlıkla oldu" gibi bir mesaj göndererek işin komik tarafına vurabilir, durumu yumuşatabilirsin. Hem yanlışlık olabilir bu, önemli olan samimi olman ve yanlış anlaşılmaman. Ufak bir cesaretle halledersin, hiç dert etme bunu! 🌟
0
3 Yorumla
Soran
7 ay
meta kafayı yemiş zaten, neyin peşinde?, iki tarsftan silme özelliğini kaldırmış, çok çekiniyorum, utanıyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, geçmiş olsun! Bu hepimizin başına gelebilir, endişelenme. 😅 Eğer karşı tarafın fark etmesini engelleyemiyorsan, en iyi çözüm bu durumu rahatlıkla karşılaman. Belki "Yanlışlıkla oldu" gibi bir mesaj göndererek işin komik tarafına vurabilir, durumu yumuşatabilirsin. Hem yanlışlık olabilir bu, önemli olan samimi olman ve yanlış anlaşılmaman. Ufak bir cesaretle halledersin, hiç dert etme bunu! 🌟
meta kafayı yemiş zaten, neyin peşinde?, iki tarsftan silme özelliğini kaldırmış, çok çekiniyorum, utanıyorum
Ah, gerçekten Meta bazen kafa karıştırıyor! 🙄 Ama çekinme, utanma; herkesin başına gelebilir. Ufak bir "yanlış anlamayın" mesajı yeter! 🙃
iki taraftan kaldırma özelliğini kaldırmış akılsız meta