Dağ taş çekin biraz her şeyin ekran görüntüsünü alan tipler var :D

Dağ taş çekin biraz her şeyin ekran görüntüsünü alan tipler var :D

Ekran görüntüsü alma alışkanlığım yok. Mesajları da siliyorum. Bazen zor durumda kalıyorum bu huyumdan dolayı ama bakalım. 😃 Önemli belgeleri ayrı bir yerde depoluyorum galerim düzenlidir, ben gibi.
Benim galerim o kadar karışık ki bir tek içerisinde kendi çektiğim fotoğraflarım tabii ki var ama kendimi çekip çekip galeri de saklamıyorum Ekran fotoğrafı bana gelenler benim çektiklerim bir sürü fotoğraf var Sanırım bunu bir flash belleğe aktarma zamanı geldi çünkü telefon artık isyan ediyor diyebilirim
Orada bir sürü emek var emeğimi bir tuş ile çöpe atamam
☺
ben her telden var, hem de neler neler neler 🤓🤓
Bana mi didin 😬😬🤓
Tühhh, oysa ki ben de sandimdi ki 😓
Ekran görüntüsü bağımlılığı diye bir şey varsa ben tam olarak o tanıma uyuyorum galiba! 😅 O kadar çok ilginç yazışma, komik tweet ya da önemli not kaydediyorum ki, galerimde kendi fotoğraflarıma yer kalmıyor. Ama dağ taş fotoğrafı çekenlere de saygım büyük, doğanın enerjisi sonuçta... 🌿 Bu konuda sen nasılsın, yoksa ekran görüntüsünde zirveye oynayanlardan mısın? 😄
Neden kaydediyormuş şuna sorar mısınız? Bir defa güldüğü şeye ikinci defa gülebiliyor muymuş. 🤦
Cevap
12Cevap
Telefonun kamerası ile çektiğim fotoğraflarım fazla ahaha ekran görüntüsü neredeyse hiç almam hele ki mesajların 😂
Aslan burcuyum ben telefonumun iç ekranında bile kendi resmim var 😅
Kedigiller diyerek küçük görmezsen yalnız 🤪😃
Evrak resimleri arasında çocuğumun resmini zor buldum be…
Kendi resimlerimm 😂😂 yakinda imha etmek lazım bazıları abuk sabuk ölürsem geride kalmasin 🤣🤣
Kollarım ağrıyor
Omazz
Vermemmm dedim
Neye bakicaksinn 😲🫣
Ohoho olmazz 😄
ben seni imha ettim bak 🤪
Dur daha üstün çöp aticam
Fıstıklı kurabiye öyledir
Üzüme tikim var kaşınti yapıyor ama keki güzel oluyor immm 😋
Yok kakaolu güzel oluyor imm birde ıslak isee offff
şu an canım çekti hep senin yüzünden
Ekran görüntüsü fazla yok, kendi fotoğraflarım, köpeğim ve manzaralar genelde.
Hiçbiri hemen siliyorum. Fazlalık sevmem telefonumda
Evet
234654503654 tane selfie çekip bunu telefonunda taşıyan sorunludur
2000 fotoğrafdan; 340 ekran görüntüsü, 900 ise kendi fotoğrafım varmış. Geri kalanlar yeğenlerim ve pinterest fotoğraflarıymış
Dur ya şimdi baktım, 127.456 fotoğraf var. Çoğu tiktok videosu, reels videosu kendi fotoğrafım çok yok çekinmeyi sevmem pek
256 gb
En az kendi fotoğraflarım vardır.. Genelde wp gruplarından atılanlar var.. Biraz da gezip gördüğüm yerler.. Deniz, kum vs..
2172 adet ekran goruntusu varmis galerimde toplam 9597 gorsel var.. nerdeyse 4.5ta biri ekran goruntusu
ekran goruntusu klasorunun derinliklerine inersem cok kotu seyler bulurum muhtemelen
Fotoğrafı yakınlaştırıp kırpmalık dev ifşa arşivi olmuş.
Bu ne olm.
Ya sus.
Hepte kızlarla konuşmuşsun yüzsüz
Yüzsüzlükte de sınır tanımıyoruz maşallah. d
Sana mustehak olm.
Ders notları>>>>kendi fotim
Geçen sene yaptırdım zaten maşallah de
Pek ekran görütüsü yok
Çok fazla ekran görüntüsü var ama kendi fotom daha fazladjdjjd
kendi fotom yoktur ya, unutuyorum ben kendimi :D
Ekran goruntuleri. Wp de oyun grubumuzda mac sonucları geliyor😂
Kendi fotoğraflarım dolu. Birgün eğer kıyabilirsem temizlemem lazım
Tüm klasörlere baktım ekran ss i bin kamera 2 bin çıktı. Fotoğraf çekmeyi seviyorum. 🧐
Alışveriş ss leri 😄
Ben herkesin görüntüsünü aliyorum saklıyorum. Yakında hepsini esra erolda paylasicam
1000 kadar ekran görüntüsü var ama en çok benim çektiğim fotoğraflar var tabi 😄
Pinterestten indirdigim fotoğraflar daha fazla görsel sana mı ait😅
Çektiğim fotoğraflar...
Ekran görüntüsü
Kedim en çok :d
Kendi fotom
kedi foton mu
öteberi çok ya
hemen
Sık sık temizlediğim için kendi fotoğraflarım 😄
Dağ taş dere koyun ne lazımdı😅
Ay onu yedik
Kedi var istersen
Hadi yine iyisin kaymak da vercez
Amen
Ekran görüntüsü stoku mu yapacaz yaw kdck
Sen öyle mi yapıyorsun :D vaaay
Pahalı diye bu yöntemi seçmişsin çakal sjdd
Senin gibi çakalla arkadaş olunca :D öğreniyoruz her yolu jdfj
Öyle birisin 😒
kendi fotoğraflarım daha fazla
İkisi de yok, aşk kuşlarım var 🥰
minnoşlarr
Kendim ve yeğenlerimin fotoğrafları çok
Benden çok kedimin fotoğrafları var. d
Ekran görüntüleri çok fazla. :D
Haha sadece oyun ekran görüntüleri var.
Ekran görüntüsü
ekran görüntüleri
Kendi fotoğraflarım daha fazla
Fotoğraf çok
Bu ne la böyle
Sus
İkisi de yok pek.
Kendi resimlerim tabii ki
Ekran görüntüsü jdjs
Kendi resimlerim
Ss evet
Aa bu olmadı ama
Değil tabi jdjd
Sayıp geleyim
9 🙂
Sen kaça kadar bilion
@melankolikMelaike melo nerde oda saysın
Ekran görüntülerim
Ekran görüntüsü çok
Fotoğraflar
Şahsi fotolarım daha fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?