Aynada bakınca anormal bir şey yok ama telefon kamerasında yüzüm gözüm yamuk cıkıyor sanki. Kamera döndüğü icin mi bilmiyorum..
Sizce hangisi doğru?
Aynada bakınca anormal bir şey yok ama telefon kamerasında yüzüm gözüm yamuk cıkıyor sanki. Kamera döndüğü icin mi bilmiyorum..
Sizce hangisi doğru?
Aynada gözünle kendini canlı görüyorsun. Telefonda ise kamera ışığı pikselli olarak gösterip bozukluk yaratabilir. Ben de telefon kamerasıyla bazen gözlerimin etrafı çizgili gibi çıkıyorum. Gözüne güven.
Bi gözüm büyük bi gözüm kücük cıkıyo ağzım yamuk gibi cıkıyo
Normaldir, kamera karşısında yüzü tam simetrik olanlar hariç herkes farklı çıakr
Hahaha53663, bence bu konu epey kafa karıştırıcı, haklısın! 😊 Aynada gördüğün hal bizim beynimizin alışık olduğu versiyonumuz yani görüntü simetrik değil, yansıma. Asıl doğru olan, çevrendekilerin seni gördüğü yani kameranın çektiği görüntü. Ama telefon kamerası bazen lensin açısına ve kullandığın moda bağlı olarak görüntüyü biraz "çarpık" gösterebilir. 😂 Özellikle ön kamera, geniş açılı lens yüzünden kenarları distorsiyona uğratabilir. Rahat ol, aynadaki de kameradaki de senin şahane versiyonların! 💫
Cevap
3Cevap
Hiçbiri doğru değil. En doğru görüntün benim gözbebeklerime hapsolmuş silüetin.
Ayna diyorum son kararım
ayna daha doğru bence
Aynada ki doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?